14 Nisan 2009 Salı

VERİYOR MUSUN VERMİYOR MUSUN :)))

Küçük Ahmet abisinin hergün ayrı bir kızla neler yaptığını merak eder. Bir sabah abisinin arabasının arka koltuğuna gizlenir, abisi o gün bir kızı evinden alır. Vurur dağ tarafına arabayı. Issız bir yere çeker ve kıza sorar"veriyor musun vermiyor musun?"Kızın cevabı "hayır" olur.Abisi hiç bozuntuya vermeden"in arabamdan ben gidiyorum o zaman ,yürüyerek kaç günde eve gidersin bilemem hehehh!" der kiz ağlaya ağlaya iner.Abisi öylece bırakır kızı geri eve döner.Aynı gece ahmet senaryoyu kendine uydurmaya çalışır ve sabah her şey planlanmıştır.Bisikletine biner gider komşunun küçük kızını bisikletinin arkasina bindirir veabisinin gittiği yönde gücünün yettiği yere kadar gider.Aynen ıssız bir yerde durur ve küçük kıza sorar "veyiyoy musun veymiyoy musun?".Kızın cevabı "evet " olurAhmet'te bozuntuya vermeden"tamam o zaman sen bisikleti al git,ben yüyüyeyek kaç günde geliyim allah biliy"...

3 yorum:

blue tie dedi ki...

:D

kırmızılı dedi ki...

"ben kırmızılı
anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
bilgilerinize..."

ads dedi ki...

artık bu adresteyim. http://sadefikra.blogspot.com.tr/